Er I også trætte af det konstante slid på virksomhedens IT-budget? Langt de fleste virksomheder står over for udfordringen med at skulle vedligeholde og forny deres firmatelefoner med jævne mellemrum. Dette indebærer ofte administrative byrder og høje omkostninger for virksomheden.
Men hvad nu hvis der var en smartere løsning?
Hos GreyIT tilbyder vi en fleksibel tilgang til firmatelefoner gennem vores bruttolønsordning. Ved at implementere en bruttolønsordning kan I lade medarbejderne tage styringen over deres egne telefoner uden at overskride virksomhedens budget.
I stedet for at bekymre jer om bestilling, udlevering og reparationer kan I lade medarbejderne vælge deres foretrukne telefonmodel og tilbehør via vores brugervenlige katalog. Dette ikke blot frigør virksomhedens ressourcer – det giver også medarbejderne mulighed for at vælge lige netop den telefon, der bedst passer til deres behov.
En bruttolønsordning åbner op for en verden af muligheder, især når det kommer til mobiltelefoner og tilbehør. Ved at indgå i en sådan ordning kan I drastisk reducere omkostningerne, da skattemæssige fordele gør det muligt for medarbejderne at spare penge på beskatning af goder og produkter. Dette
betyder, at selv luksuriøse telefoner som iPhone bliver op til halvt så dyre og derved mere overkommelige rent økonomisk for både virksomheden og medarbejderne.
Med vores bruttolønsordning er bekymringer omkring skader og fejl på telefonerne fortid. Alle telefoner, der erhverves gennem ordningen, er automatisk dækket af en omfattende All Risk forsikring: Så er det slut med uforudsete udgifter og administrative hovedpiner.
Kontakt os for at høre mere
Hos GreyIT i Kolding har vi mange års erfaring med at
implementere og administrere bruttolønsordninger for virksomheder i Kolding og resten af Danmark. Lad os hjælpe jer med at frigøre ressourcer og optimere jeres IT-budget. Vi garanterer en gnidningsfri proces.
1.
Glade medarbejdere i fokus
Da det er vigtigt at vise medarbejderne, at de er værdsatte, er denne form for personalegode et nemt, hurtigt, og attraktivt gode som medarbejderne sætter stor pris på.
2.
Ingen ønsker ubehagelige og pludselige ekstra regninger. Derfor tilbyder vi en medarbejderophørsforsikring.
Forsikringen dækker den resterende ydelse, der skulle være på et produkt såfremt en medarbejder stopper i virksomheden midt i perioden og ikke ønsker at frikøbe produktet.
Aftalen omkring medarbejderophørsforsikring skaleres efter jeres behov, så du er sikker på, at løsningen bliver med minimal økonomisk risiko.
3.
Du slipper for hele besværet omkring valg af leverandører og aftaler. Du skal blot logge på portalen og så er du klar til at godkende.
Du finder et stort udvalg af kataloger, som er klar allerede første gang, du logger ind. Ønsker I et skræddersyet udvalg af kataloger i portalen, er det naturligvis også muligt.
Vi har forhandlet leverandøraftaler med store virksomheder og brands såsom Power, Kinnarps og Telia. Det er derfor både nemt og bekvemt at komme i gang med en løsning fra Bensist.
4.
Bruttolønsordningen hos Bensist indeholder flere muligheder for at I kan gardere jer imod de udfordringer, der kan opstå i produktets levetid. Både din og medarbejderens bedste ven, når uheldet er ude.
Det er for eksempel en All Risk forsikring på alt IT-udstyr, så er I altid sikre på, at produktet virker. Skulle uheldet være ude, har vi gjort det nemt at fejlmelde produktet direkte i portalen – også helt uden at skulle have fat i IT-afdelingen.
5.
Da vi ønsker at give dig ro i maven, når du vælger en løsning fra Bensist, har vi allieret os med Danmarks førende hus indenfor Skatteregler. Det betyder, at er vi helt fremme i skoen, når det gælder om at være skarp på de gældende paragraffer
6.
Vi har automatiseret og optimeret processerne omkring bruttolønsordningen, så du ikke har besværet med den ekstra administration – det tager vi og portalen sig af. Det er alt fra produktkataloger til bestilling og forsikring.
Følgende funktioner er allerede live i portalen:
Og vi fortsætter naturligvis med at udvikle på nye funktioner, der gør arbejdet nemmere i din hverdag.
Vi sender dig nyheder direkte i din indbakke
Åbningstider
Man - Tors: 08:30 - 16:30
Fre: 08:30 - 16:00
CVR NR | 39880369
Kundeservice | backoffice@greyit.dk
Bogholderi | invoice@greyit.dk
Support | teknik@greyit.dk
Vi er medlem af
© Copyright 2023 by GreyIT ApS